Bjork / Play Dead

http://www.jthreadgill.com/pinstripe/bigimages/bjork.jpg


Darling stop confusing me

with your wishful thinking
hopeful embraces
don't you understand?

I have to go through this,I belong to here
 where no one cares and no one loves
no light no air to live in
a place called hate, the city of fear

I play dead , it stops the hurting
I play dead and hurting stops

it's sometimes just like sleeping
curling up inside my private tortures
i nestle into pain
hug suffering , caress every ache


I play dead , it stops the hurting
I play dead , it stops the hurting
I play dead , it stops the hurting
I play dead , it stops the hurting

از آشفته‌کردنم دست بردار عزیزم
  با افکار خیالی ات
آغوش‌های پر امیدت
 متوجه نیستی؟ 
من دارم به درون این فرو می‌روم 
من به اینجا تعلق دارم
جایی که نه کسی دل نگران است و نه کسی عشق می‌ورزد
  نه نوری نه هوایی برای زیستن
 جایی به نام نفرت  شهر هراس
 ادای مرده را در می‌آورم  به آزار پایان می‌دهد
  ادای مرده را در می‌آورم  و آزار تمام می‌شود
 چیزیست شبیه خوابیدن
 پیچ می‌خورد درون عذاب‌های شخصی‌ام 
در درد آرام می‌گیرم
 تنگ در بغل می‌گیرم رنج  را  نوازش می‌کنم هر محنتی را

 ادای مرده را در می آورم،  به آزار پایان می‌دهد
ادای مرده را در می آورم،  به آزار پایان می‌دهد
ادای مرده را در می آورم،  به آزار پایان می‌دهد
ادای مرده را در می آورم،  به آزار پایان می‌دهد

دانلود