Fariman - They Won't Understand

فکر می کنم تا به حال موزیک ویدئو  They Won't Understand رو دیده باشین . اگر نه ، با یک سرچ می تونین لینک دانلودش رو پیدا کنید و ببینید.

اولین باری که این ویدئو رو دیدم با اینکه متوجه ایرانی بودنش شدم اما مطمئن بودم که در خارج از کشور ساخته شده و کارگردان و عواملش ایرانی نیستن.

اما وقتی توی نت سرچ کردم در کمال تعجب متوجه شدم که شعر ، آهنگ ، تنظیم از خود خواننده، فریمن ، هست و کارگردانش علی قاضی زاده ست. تا به حال در ایران چنین ویدئو کلیپی ساخته نشده یا من ندیدم! 

این کلیپ تو شبکه های  خارجی مثل MTV پخش شده و کلی طرفدار پیدا کرده . آهنگش در Top 40  یکی از رادیوهای آمریکا دوم شده .

هزینه ی این ویدئو چند دقیقه ای ده میلیون بوده.


اینهارو نوشتم تا بگم که خوشحالم که چنین کار حرفه ای در ایران ساخته شده .


پ.ن آیا می دانید که داستان اسباب بازی 1  با کامپیوتر های پنتیوم دو ساخته شده ؟!پس علت ساخته نشدن کارهای خوب در ایران نبود امکانات نیست.چیز دیگریست.