یه روز خوب می آد.


آهنگ جدید هیچ کس به اسم "یه روز خوب می آد" سر و صدای زیادی کرده و تقریبا همه ازش به عنوان یه آهنگ نیمه اعتراضی با ریتم آروم  خوششون اومده .در پایان آهنگ ، سخنرانی از دکتر شریعتی پخش میشه :"و همواره در یک نهضت، جنگ در صحنه خارجی و مبارزه با دشمن خارجی، غالبا به پیروزی منجر میشه، و در صحنه داخلی و با دشمنان داخلی به شکست منجر میشه ."



یه روز خوب میاد

که ما هم رو نکشیم
به هم نگاه بد نکنیم
با هم دوست باشیم و
دست بندازیم روی شونه های هم
مثل بچگیا تو دبستان
هیچ کدوممون هم نیستیم بیکار
در حال ساخت و ساز ایران
واسه اینکه خسته نشی، این بار
من خشت می زارم، تو سیمان
بعد این همه بارون خون
بالاخره پیداش می شه رنگین کمون
دیگه از سنگ ابر نمی شه آسمون
به سرخی لاله نمی شه آب جوب
موذن اذان بگو
خدا بزرگه بلا به دور
مامان امشب واسمون دعا بخون!

تا جایی که یادمه این خاک همیشه ندا می داد
یه روز خوب میاد که هرج و مرز نیست
و توی شلوغیا به جا فحش
به هم شیرنی می دیم و زولبیا.. بامیه
همه شنگولیم و همه چی عالیه
فقط جای رفیق هامون که نیستن خالیه
خون می مونه توی رگ و آشنا نمی شه به آسمون و آسفالت
دیگه فوواره نمی کنه، لخته نمی شه
هیچ مادری سر خاک بچه نمی ره
خونه پناهگاه نیست و بیرون جنگ
وای از تو مثل بم ویرونم
یا اصلا مثل هیروشیما بعد بمب

نمی دونم دارم آتیش می گیرم و این رو می خونم
پیش خودت شاید فکر کنی دیوونم
ولی یه روز خوب میاد، این رو می دونم

راستی، وقتی یه روز خوب میاد
شاید از ما چیزی نمونه جز خوبی ها
نا امن و خراب نیست، همه چیز امن و امان
کرم ها هم قلقلکمون می دن و می شیم شادروان
آسمون به! چه قشنگه
کنار قبر، سبزه چمنه
هیچ مغزی نمی خواد در بره
فقط اگر صبر داشته باشی، حله
دست اجنبی کوتاست از خاک
نگو، اووو، کو تا فردا
اگر نبودم، می خوام یه قول بدی بهم
که هر سربازی دیدی، گل بدی بهش
دیگه هیچ مرغی پشت میله نیست
هیچ زن آزاده ای، بیوه نیست
دخترم بابات داره میاد خونه، آره.
برو برای شام میز بچین


دانلود

John Lennon/Oh My Love

 

Oh my love for the first time in my life,
My eyes are wide open,
Oh my lover for the first time in my life,
My eyes can see,

I see the wind, Oh I see the trees,
Everything is clear in my heart,
I see the clouds, Oh I see the sky,
Everything is clear in our world,

Oh my love for the first time in my life,
My mind is wide open,
oh my lover for the first time in my life,
My mind can feel,

I feel the sorrow, Oh I feel dreams,
Everything is clear in my heart,
Everything is clear in our world,
I feel the life, Oh I feel love.
آه عشق من ، برای اولین بار در زندگی ام،
چشمان من کاملا باز است.
آه معشوقه ی من ، برای اولین بار در زندگی ام،
چشمان من می تواند ببیند.

من باد را می بینم ،آه، من درختها را می بینم
همه چیز در قلب من واضح است.
من ابرها را می بینم ،آه،من آسمان را می بینم
همه چیز در دنیای ما واضح است

آه عشق من ، برای اولین بار در زندگی ام،
ذهن من کاملا باز است
آه معشوقه ی من ، برای اولین بار در زندگی ام
ذهن من می تواند حس کند.

من غم را حس می کنم،آه ، من رویاها را حس میکنم.
همه چیز در قلب من واضح است.
همه چیز در دنیای ما واضح است.
من زندگی را حس میکنم،
من عشق را حس میکنم.


دانلود