شروع کار با اوبونتو

کتاب فارسی زیر راهنمایی مقدماتی برای مهاجرت از ویندوز به اوبونتو ، نصب و نرم افزار های معادل هست. اگر به فکر اوبونتو هستین این کتاب می تونه گامی برای شروع باشه.


لینک دانلود




شروعی دوباره

سلام

از آخرین پستم بیشتر از یک سال می گذره. امروز هوس ایجاد یه وبلاگ کردم و با این فکر یاد اینجا افتادم. وقتی لاگین کردم و چشمم به تعداد پیامهای داخل صندوق پستی افتاد تعجب کردم!!! وقتی پیامها رو خوندم تعجبم تبدیل به خوشحالی شد. اکثر تشکرها هم به خاطر پست certificate error بود.ممنون بخاطر پیام های زیباتون. خیلی خوشحالم که ثبت کردن یه تجربه ی ساده تونسته اینقدر مفید باشه. و تو این فکرم که اگه همه ی ما در مورد همه چیز اینکارو بکنیم می شه با یک سرچ ساده خیلی از مشکلات رو حل کرد و از تجربیات هم استفاده کرد. روزی که من اون پست رو نوشتم فکر نمی کردم چند سال بعد هم کسانی بتونن ازش استفاده کنن. حقیقت اینه که راه حل یا تجربه ی شما برای یه مشکل حتی ساده ی کامپیوتری می تونه برای کسی دیگه خیلی مفید باشه . خصوصا اینکه امروزه تا مشکلی کامپیوتری پیش می آد همه نسخه ی تعویض ویندوز رو می پیچن!  

پیام ها بهم انرژی زیادی دادن ، حیفم اومد اینجا آپ نشه . سعی میکنم دوباره آپش کنم .اگه از هر صد پست من یکیش بتونه مشکل فقط یک نفر رو حل کنه اینجا دوباره ارزش راه اندازی داره.